Poleć nas

 
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
 
Localization
Currency :
Translate to :
 
Opinie klientów

Wczoraj dostarczono moje zamówienie- dwa komplety talerzyków. W rzeczywistości wyglądają jeszcze piękniej niż na zdjęciu! Sprawna realizacja zamówienia uwzględniająca moje życzenia. Polecam!

• Beata - 1 May 2014

Wczoraj na rynku w Krakowie na stoisku świątecznym zakupiłam prezent dla kuzynki pod choinkę-wazonik i serwetnik....piękny komplet. Znam już te artykuły-uwielbiam je-cudowne .Sama mam termometr-prezent od syna. Byłam nim zachwycona.Zaraz zamówiłam podobny dla koleżanki -prezent na urodziny.Planuję jeszcze takie zakupy-subtelne,sympatyczne i inteligentne.Polecam-prezentują się świetnie.Zwracają uwagę.

• barbara - 15 Dec 2013

Polecam gorąco!!!
Przedmioty malowane na szkle takie jak zegary i zestawy pater świetnie się sprawdzają jako część prezentu ślubnego - już kilku parom je kupowaliśmy, wybraliśmy też takie zestawy jako podarunki dla rodziców na naszym własnym ślubie. Obdarowani na 100% je wykorzystują!!! Jednym słowem - są bardzo praktyczne, niepowtarzalne a delikatne wzory wyglądają wspaniale!!!
Gdy mamy pewność, że ktoś lubi malowane na szkle, to moim zdaniem z łatwością można dla takiej osoby skomponować spoooory zestaw np. patery, zegar, świecznik, wazon...
Ja kupowałam w warszawskiej Arkadii na takim stoisku-wysepce ;)
Raz jeszcze - prześwietne rzeczy na prezent!
 

• Anesnova - 5 Jul 2012
Czytaj dalej...   Dodaj opinię
 

Wysyłka i Zwroty

Koszta wysyłki

Wysyłka towarów realizowana jest przez firmę kurierską UPS.

Średni koszt wysyłki paczki  na terenie Polski to :

  • 18 zł Przy przedpłacie.
  • 22 zł Przy wysyłce pobraniowej. 

Koszty mogą się nieznacznie zwiększyć, gdy paczka przekroczy próg wagowy 10kg, lub jest dużych gabarytów.

W przypadku wysyłek hurtowych, o koszta wysyłki prosimy dowiadywać się na bieżąco! - np. poprzez formularz kontaktowy.

Proces wysyłki

Każdy towar pakowany jest bezpiecznie w kartony, które następnie owijane są czarną folią typu stretch.

Do każdego zamówienia drukujemy paragon fiskalny i dołączamy do któregoś z zakupionych przedmiotów w paczce.

Jeżeli chcecie Państwo dostać fakturę VAT - prosimy o poinformowanie o tym fakcie poprzez dołączenie komentarza w momencie akceptowania zamówienia w koszyku.

Gwarancja

Na każdej paczce naklejamy naklejki informujące przewoźników o szkle w pudełku oraz naklejki wskazujące kierunek góra/dół paczki. Jest to równoznaczne z tym, że w przypadku, gdy towar dotrze do Państwa połamany, lub w inny sposób uszkodzony - należy przy kurierze spisać protokół szkody.

Od nas towar wychodzi bezpiecznie zapakowany, tak więc prawdopodobieństwo uszkodzenia z powodu złego zapakowania jest bardzo znikome.

Gdyby kurier odjechał przed otwarciem paczki - macie Państwo prawo do zgłaszania takich spraw do centrali DHL.

Bez protokołu szkody jest nam bardzo trudno dochodzić swoich praw u przewoźnika! 

Natomiast gdyby towar nie spełniał Państwa oczekiwań - prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.